Неділя
19.11.2017
12:16
Форма входу
Категорії розділу
Розробки уроків [11]
Позакласні заходи [5]
Презентації [5]
Нормативні документи [1]
Семінари [2]
З досвіду вчителів [2]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
МО вчителів художньо-естетичного циклу
Головна » Файли » Розробки уроків

школьная олимпиада по физике
[ Викачати з сервера (489.5Kb) ] 12.01.2013, 19:01

7       клас.

1.     Яка речовина отримує іншу назву при переході з рідкого стану в твердий?

2.     Щоб визначити діаметр дротини, на олівець намотали 30 витків дроту, які зайняли частину олівця довжиною 30 мм. Який радіус дроту?

3.     Розташуйте у порядку зростання 750 000 см2; 2 м2; 0,5 км2; 8 000 000 мм2; 1 500 дм2.

4.     На палубі судна є прямокутна площадка розмірами 10 х 15 м . Скільки контейнерів може розміститися на цій площадці, якщо контейнер являє собою куб з довжиною ребра 2 м?

5.     Учень опустив у мензурку 50 канцелярських скріпок (дивись малюнок). Визначте об’єм однієї скріпки.

 

 

 

7 класс.

1.     Какое  вещество получает новое название при переходе из жидкого состояния в твердое?

2.     Чтобы определить диаметр проволоки, на карандаш намотали 30 витков провода, которые заняли часть карандаша длиной  30 мм. Каков радиус провода?

3.     Расположите в порядке возрастания 750 000 см2; 2 м2; 0,5 км2; 8 000 000 мм2; 1 500 дм2.

4.     На палубе судна есть прямоугольная площадка размером 10 х 15 м . Сколько контейнеров можно разместить на этой площадке, если контейнер представляет собою куб с длиной ребра 2 м?

5.     Ученик опустив в мензурку 50 канцелярских скрепок (смотри рисунок). Определите объем одной скрепки.

 

 

 

8 клас.

1.     Гіркого перцю - 30 горошин, духмяного перцю - 15 горошин, гвоздики - 12 штук, лаврового листа - 7 листиків. В чому же само?

2.     Цю загадку учень 1-ого класу розв’язав за 5 хвилин, старшокласник за 15хвилин, студент за 1 годину, професор ніколи не розв’яже. Загадка: розшифруйте одтчпшсвдд

3.     Сплав складається з олова масою 2,29 кг та свинцю масою 1,13 кг. Яка густина сплаву, якщо вважати,що об’єм сплаву дорівнює сумі об’ємів його складових частин? Густина олова 7300 кг/м3, густина свинцю 11300 кг/м3.

4.     Автомобіль 3 км рухався зі швидкістю 40 км/год і потім ще 3 км -  зі швидкістю 60 км/год. Яка середня швидкість руху автомобіля на цьому шляху?

5.     Посудину об’ємом 20 л наповнили рідиною. Що це за рідина, якщо її вага дорівнює 160 Н?

 

 

 

 

 

8 класс.

1.     Горького перца - 30 горошин, душистого перца - 15 горошин, гвоздики - 12 штук, лаврового листа - 7 листиков. В чем же именно?

2.     Эту загадку ученик 1-ого класса решает за 5 минут, старшеклассник за 15 минут, студент за 1 час, профессор никогда не решит. Загадка: расшифруйте одтчпшсвдд

3.     Сплав состоит из олова массой 2,29 кг и свинца массой 1,13 кг. Какова плотность сплава, если считать, что объем сплава равен сумме объемов его составных частей? Плотность  олова 7300 кг/м3, плотность свинца 11300 кг/м3.

4.     Автомобиль 3 км двигался со скоростью 40 км/ч и потом еще  3 км -  со скоростью 60 км/ч. Какова средняя скорость автомобиля на данном пути?

5.     Сосуд  объемом 20 л наполнили жидкостью. Что это за жидкость, если её вес равен  160 Н?

 

 

 

 

 

9 клас.

1.     У посудині з водою плаває миска. Щоб рівень води в посудині піднявся вище, цеглину потрібно покласти…

А) в миску; Б) у воду; В) однаково.  Чому?

2.     Мотоцикліст проїхав 20 км за 30хв, а потім їхав зі швидкістю 60 км/год протягом 1,5год. Знайти середню швидкість мотоцикліста на всьому шляху.

3.     Дві однакої кульки заряджені однойменними зарядами відповідно 4,5 х10-9 Кл і 1,5х10-9 Кл. На якій кульці більше електронів і у скільки разі? Який заряд буде на кульках, якщо їх з’єднати металевим провідником?

4.     Внаслідок випаровування матеріалу з поверхні нитки розжарювання електролампи нитка з часом стає тоншою. Як це впливає на потужність, що споживає лампа?

А: зростає; Б: зменшується; В: не змінюється. Чому?

5.     Чому синтетичні тканини, якими часто оббивають сидіння автомобілів, швидко забруднюються?

 

 

 

 

 

 

9 класс.

1.     В сосуде с водой плавает миска. Чтобы уровень воды в сосуде поднялся выше, кирпич необходимо положить…

А) в миску; Б) в воду; В) одинаково.  Почему?

2.     Мотоциклист проехав 20 км за 30мин, а потом ехав со скоростью 60 км/ч  в течение 1,5год. Определите среднюю скорость на всем пути.

3.     Два одинаковых шара заряжены одноименными зарядами соответственно 4,5 х10-9 Кл і 1,5х10-9 Кл. На каком шаре будет больше электронов и в сколько раз? Какой  заряд буде на шарах, если их соединить металлическим проводником?

4.     Вследствие испарения материала с поверхности нитки накала электролампы она со временем становится тоньше . Как это влияет на мощность, которую потребляет лампа?

А: возрастает; Б: уменьшается; В: не изменяется. Почему?

5.     Почему синтетические ткани, которыми  часто оббивают сидения автомобилей,  быстро загрязняются?

 

 

 

 

10 клас

1.     На який кут повертається Земля навколо своєї осі за 1 хвилину?

2.     Від пристані А одночасно вирушили вниз за течією річки катер і пліт. Катер спустився вниз за течією на s=96 км, потім повернув назад і повернувся в А через t= 14 год. Визначити швидкість катера у стоячій воді і швидкість течії річки, якщо відомо, що катер зустрів пліт на зворотному шляху на відстані s1=24 км від А.

3.     Який опір Rx треба увімкнути між точками А і В, щоб загальний опір кола був R=10 Ом? Решта опорів дорівнюють: R1= R4=3 Ом, R2= R3=10 Ом.

Описание: Безымянный.png

4.     Маємо вісім однакових за розміром кульок, але в одній із них порожнина. Визначте в якій кульці є порожнина за допомогою  терезів, провівши два зважування.

5.     Ящірки і деякі інші плазуни пустелі у найжаркіший час дня часто залазять на верхівки кущів. Як пояснити таку дивну поведінку?

 

11 клас

1.     Білку з повними лапками горіхів посадили на гладкий горизонтальний стіл і штовхнули у напрямку до краю. Наближаючись до краю стола, білка відчуває небезпеку. Вона розуміє закони Ньютона і попереджає падіння на пол. Яким чином?

2.     Чому в дуже великий мороз полозки саней погано сковзають по снігу?

3.     В посудину, що містить V=2,8 л води при температурі tв=20С, кинули кусок сталі масою mс=3 кг, нагрітий до температури tс=460С. Вода нагрівається до температури t=60С, а частина її перетворюється в пару. Знайдіть масу води m, що перетвориться в пару. (Сс=460 Дж/кг*К, Св=4180 Дж/кг*К, Lв=2,2 106Дж/кг )

4.     Батарея складається з паралельно з’єднаних між собою однакових елементів з внутрішнім опором r=1,4 Ом і ЕРС Е=3,5 В кожен. При силі струму в зовнішньому колі I=1 А корисна потужність батареї дорівнює Р=3,3 Вт. Скільки елементів у батареї?

5.     Маємо вісім однакових за розміром кульок, але в одній із них порожнина. Визначте в якій кульці є порожнина за допомогою  терезів, провівши два зважування.

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Анна
Переглядів: 2095 | Завантажень: 168 | Рейтинг: 1.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]