Неділя
19.11.2017
12:15
Форма входу
Категорії розділу
Розробки уроків [6]
Нормативні документи [0]
Позакласні заходи [1]
Статті [6]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
МО вчителів художньо-естетичного циклу
Головна » Статті » Розробки уроків

Повторення. Урок – презентація.
Повторення. Урок – презентація.
Тема: Рівняння, нерівності.
Мета: Удосконалювання вміння і навички в розв’язанні рівнянь, нерівностей, вчити застосовувати необхідні формули, розвивати логічне мислення,виховувати самостійність, наполегливість.
Обладнання: конверти з завданнями для групової форми роботи; тести.
Девіз: Недостатньо лише мати добрий розум, головне – раціонально його використовувати.
Р . Декарт
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
Учні сідають так, що утворюються 5 груп.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Мозковий штурм:
1. Що таке рівняння?
2. Яке рівняння називається логарифмічним (показниковим, тригонометричним)?
3. Чи має розв’язок рівняння а) sin 3x = 3; б) ; в) ; г) ?
4. Про що треба пам’ятати при розв’язанні логарифмічних рівнянь (нерівностей)?
5. Яку особливість має розв’язок тригонометричного рівняння?
ІІІ. Розв’язання вправ.
На цьому уроці кожна з п’яти груп, які були утворені на попередньому уроці, презентують розв’язок логарифмічних рівнянь (нерівностей), показникових рівнянь (нерівностей), тригонометричних рівнянь.
Розв’язок рівнянь презентує І група.
Логарифмічні рівняння:
1.
2.
3.
4.
Розв’язок нерівностей – ІІ група.
Логарифмічні нерівності:
1.
2.
3.
4.
Розв’язок рівнянь – ІІІ група.
Показникові рівняння:
1.
2.
3.
4.
Розв’язок показникових нерівностей – ІV група.
Показникові нерівності:
1.
2.
3.
4.
Розв’язок тригонометричних рівнянь – V група.
Тригонометричні рівняння:
1.
2.
3.
4.
Представник кожної групи розказує про способи розв’язку рівнянь (нерівностей) та показує розв’язок одного з рівнянь (нерівності).
IV. Мозковий штурм.
Після цього розв’язується ще таке рівняння: .
Учні обмінюються думками щодо розв’язання рівняння, колективно складають алгоритм розв’язку рівняння. Один з учнів записує розв’язок на дошці.
V. Самостійна робота – тести
Перший варіант:
1. Яке з рівнянь не має рішення?
а) б) sin 2x = 2 В)log2 (x-2) = 4 г) tg 4x = 3
2. Яке з рівнянь має корінь 1?
а) x = log2 4 б) cos x = 2 в) 3 x2 = 3 г) 2х = 4
3. Яке з рівнянь логаріфмічне?
а) sin x = lg10 б) 2x + 7 = x2 в) log4 x2 = log4 16 г) 5x = 7 lg1
4. Рішення рівняння 3х-2 = 1
а) -2 б) 0 в) 2 г) 4
5. Рішення нерівності log3 x < log3 7
а) (0; 7) б) (-∞; 7) в) (7; +∞) г) (- ∞; 0)
6. Вирішити рівняння
а) б) в) г)
Другий варіант:
1. Яке з рівнянь не має рішення?
а) б) в) г)
2. Коренем якого рівняння є число 0?
а) б) в) г)
3. Яке з рівнянь тригонометричне?
а) б) в) г)
4. Рішення рівняння
а) б) в) г) 3
5. Рішення нерівності
а) б) в) г)
6. Рішення рівняння
а) б) в) г)
Після того, як зібрали картки с тестами, вчитель дає правильні відповіді к тестам і відбиває підсумки роботи в групах.
Домашнє завдання. Підготувати повідомлення «Системи рівнянь, системи нерівностей».
Кожна з п’яти груп получає картку, на якій даються по дві системи рівнянь (нерівностей).
Група І.
1)
2)
Група ІІ.
1)
2)
Група ІІІ.
1)
2)
Група IV.
1)
2)
Група V.
1)
2)
Категорія: Розробки уроків | Додав: Litovka (11.06.2013)
Переглядів: 600 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]