7
клас.
1.
Яка речовина отримує іншу назву при переході з рідкого
стану в твердий?
2.
Щоб визначити діаметр дротини, на олівець намотали 30
витків дроту, які зайняли частину олівця довжиною 30 мм. Який радіус дроту?
3.
Розташуйте у порядку зростання 750 000
см2; 2 м2; 0,5 км2; 8 000 000 мм2;
1 500 дм2.
4.
На палубі судна є прямокутна площадка
розмірами 10 х 15 м . Скільки контейнерів може розміститися на цій площадці,
якщо контейнер являє собою куб з довжиною ребра 2 м?
5.
Учень опустив у мензурку 50
канцелярських скріпок (дивись малюнок). Визначте об’єм однієї скріпки.
7 класс.
1.
Какое вещество получает новое название при переходе
из жидкого состояния в твердое?
2.
Чтобы
определить диаметр проволоки, на карандаш намотали 30 витков провода, которые
заняли часть карандаша длиной 30 мм. Каков
радиус провода?
3.
Расположите
в порядке возрастания 750 000 см2; 2 м2; 0,5 км2;
8 000 000 мм2; 1 500 дм2.
4.
На
палубе судна есть прямоугольная площадка размером 10 х 15 м . Сколько контейнеров
можно разместить на этой площадке, если контейнер представляет собою куб с
длиной ребра 2 м?
5.
Ученик
опустив в мензурку 50 канцелярских скрепок (смотри рисунок). Определите объем
одной скрепки.
8 клас.
1.
Гіркого перцю - 30 горошин, духмяного
перцю - 15 горошин, гвоздики - 12 штук, лаврового листа - 7 листиків. В чому же
само?
2.
Цю загадку учень 1-ого класу розв’язав
за 5 хвилин, старшокласник за 15хвилин, студент за 1 годину, професор ніколи не
розв’яже. Загадка: розшифруйте одтчпшсвдд
3.
Сплав складається з олова масою 2,29 кг
та свинцю масою 1,13 кг. Яка густина сплаву, якщо вважати,що об’єм сплаву
дорівнює сумі об’ємів його складових частин? Густина олова 7300 кг/м3,
густина свинцю 11300 кг/м3.
4.
Автомобіль 3 км рухався зі швидкістю 40
км/год і потім ще 3 км - зі швидкістю 60
км/год. Яка середня швидкість руху автомобіля на цьому шляху?
5.
Посудину об’ємом 20 л наповнили рідиною.
Що це за рідина, якщо її вага дорівнює 160 Н?
8 класс.
1.
Горького
перца - 30 горошин, душистого перца - 15 горошин, гвоздики - 12 штук, лаврового
листа - 7 листиков. В чем же именно?
2.
Эту
загадку ученик 1-ого класса решает за 5 минут, старшеклассник за 15 минут,
студент за 1 час, профессор никогда не решит. Загадка: расшифруйте одтчпшсвдд
3.
Сплав
состоит из олова массой 2,29 кг и свинца массой 1,13 кг. Какова плотность
сплава, если считать, что объем сплава равен сумме объемов его составных частей?
Плотность олова 7300 кг/м3, плотность
свинца 11300 кг/м3.
4.
Автомобиль
3 км двигался со скоростью 40 км/ч и потом еще 3 км - со
скоростью 60 км/ч. Какова средняя скорость автомобиля на данном пути?
5.
Сосуд
объемом 20 л наполнили жидкостью. Что
это за жидкость, если её вес равен 160
Н?
9 клас.
1.
У посудині з водою плаває миска. Щоб
рівень води в посудині піднявся вище, цеглину потрібно покласти…
А) в миску; Б) у воду; В) однаково. Чому?
2.
Мотоцикліст проїхав 20 км за 30хв, а
потім їхав зі швидкістю 60 км/год протягом 1,5год. Знайти середню швидкість
мотоцикліста на всьому шляху.
3.
Дві однакої кульки заряджені однойменними
зарядами відповідно 4,5 х10-9 Кл і 1,5х10-9 Кл. На якій
кульці більше електронів і у скільки разі? Який заряд буде на кульках, якщо їх
з’єднати металевим провідником?
4.
Внаслідок випаровування матеріалу з
поверхні нитки розжарювання електролампи нитка з часом стає тоншою. Як це
впливає на потужність, що споживає лампа?
А: зростає; Б: зменшується; В: не змінюється. Чому?
5.
Чому синтетичні тканини, якими часто
оббивають сидіння автомобілів, швидко забруднюються?
9 класс.
1.
В
сосуде с водой плавает миска. Чтобы уровень воды в сосуде поднялся выше, кирпич
необходимо положить…
А) в миску; Б) в воду; В)
одинаково. Почему?
2.
Мотоциклист
проехав 20 км за 30мин, а потом ехав со скоростью 60 км/ч в течение 1,5год. Определите среднюю скорость
на всем пути.
3.
Два
одинаковых шара заряжены одноименными зарядами соответственно 4,5 х10-9
Кл і 1,5х10-9 Кл. На каком шаре будет больше электронов и в сколько
раз? Какой заряд буде на шарах, если их
соединить металлическим проводником?
4.
Вследствие
испарения материала с поверхности нитки накала электролампы она со временем
становится тоньше . Как это влияет на мощность, которую потребляет лампа?
А: возрастает; Б: уменьшается;
В: не изменяется. Почему?
5.
Почему
синтетические ткани, которыми часто
оббивают сидения автомобилей, быстро
загрязняются?
10 клас
1.
На який кут повертається Земля навколо
своєї осі за 1 хвилину?
2.
Від пристані А одночасно вирушили вниз
за течією річки катер і пліт. Катер спустився вниз за течією на s=96 км,
потім повернув назад і повернувся в А через t= 14
год. Визначити швидкість катера у стоячій воді і швидкість течії річки, якщо
відомо, що катер зустрів пліт на зворотному шляху на відстані s1=24 км
від А.
3.
Який опір Rx треба
увімкнути між точками А і В, щоб загальний опір кола був R=10 Ом?
Решта опорів дорівнюють: R1= R4=3 Ом, R2= R3=10 Ом.
4.
Маємо вісім однакових за розміром
кульок, але в одній із них порожнина. Визначте в якій кульці є порожнина за
допомогою терезів, провівши два
зважування.
5.
Ящірки і деякі інші плазуни пустелі у
найжаркіший час дня часто залазять на верхівки кущів. Як пояснити таку дивну поведінку?
11 клас
1.
Білку з повними лапками горіхів посадили
на гладкий горизонтальний стіл і штовхнули у напрямку до краю. Наближаючись до
краю стола, білка відчуває небезпеку. Вона розуміє закони Ньютона і попереджає
падіння на пол. Яким чином?
2.
Чому в дуже великий мороз полозки саней
погано сковзають по снігу?
3.
В посудину, що містить V=2,8 л
води при температурі tв=20◦С,
кинули кусок сталі масою mс=3 кг,
нагрітий до температури tс=460◦С.
Вода нагрівається до температури t=60◦С,
а частина її перетворюється в пару. Знайдіть масу води m, що
перетвориться в пару. (Сс=460 Дж/кг*К, Св=4180 Дж/кг*К, Lв=2,2 106Дж/кг
)
4.
Батарея складається з паралельно
з’єднаних між собою однакових елементів з внутрішнім опором r=1,4 Ом
і ЕРС Е=3,5 В кожен. При силі струму в зовнішньому колі I=1 А
корисна потужність батареї дорівнює Р=3,3 Вт. Скільки елементів у батареї?
5.
Маємо вісім однакових за розміром
кульок, але в одній із них порожнина. Визначте в якій кульці є порожнина за
допомогою терезів, провівши два
зважування.
|